perjantai 9. joulukuuta 2011

Jätä hyvä tuoksu jälkeesi





Ostin tänään mun lempi hajuveden. Ehdoton suosikki on Victor & Rolf  flowerbomb. Se on ollut pitkään loppu ja olen käynyt välillä sitä tuoksuttelemassa kaupassa. Tuoksu sopii mun mielestä ilta ja päivä käyttöön. Se ei ole liian voimakas, mutta myöskään ei ole laimea. Halvat ja liian vahvat hajuvedet aiheuttavat päänsäryn. En itse ostaisi kaupan parinkymmenen euron hajuvesiä, koska niiden tuoksu ei välttämättä ole hyvä ja kestävä.

Mun lempi meikkituote on Chanelin meikkivoide. Kokeilin sitä ensimmäisen kerran vuosi sitten ja ihastuin siihen heti. Meikkivoiteen hinta on n. 52 euroa. Se on vähän hintava, mutta laadukas. Olen ollut siihen tyytyväinen. Käytän rasvan ja  meikkivoiteen alla hydramax + active sérumia.

Huomenna juhlitaan Mangon pikkujouluja työpäivän jälkeen. Nyt nukkumaan. Kauniita unia!





3 kommenttia:

  1. Flowerbombia se olla pitää ;) Kivoja pikkujouluja!<3

    VastaaPoista
  2. ihana blogi ja oot kyllä tosi kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos Maria!<3 Juhlat oli kyllä super ihanat!

    Anonyymi: Kiva kuulla, että pidät! ;)

    VastaaPoista