maanantai 23. heinäkuuta 2012

Helsinki



Kerroin eilen teille haaveilevani aamulenkeistä Hietsussa ja iltakävelyistä Kaivarissa. Tein sen tänään.
Nukuin pitkään ja lähdin aamupäivällä juoksulenkille. Kiersin Hietsun kautta Kaivariin ja Kaivarissa kiersin pienen lenkin ja palasin samaa reittiä takaisin Töölöön. Huomasin juostessani kunnon heikentyneen. Lenkin jälkeen jalat olivat tosi kipeät, mutta fiilis oli aivan mahtava! 



Mun ystävä Mariam tuli päiväkahville ja tehtiin mansikkakakku. Kakku on hyvin yksinkertainen ja helppo valmistaa. Tuoreet mansikat tekevät kakusta raikkaan ja mehuisan. Kyllä maistui! ;)


"Onnellinen, joka ei sure sitä mikä häneltä puuttuu, vaan iloitsee siitä mitä hänellä on". -Demokritos. 



Lähdettiin Carolinan kanssa iltakävelylle Kaivariin.

Mun pikkusiskoa ei voita mikään. Se on mun sisko ja samalla mun paraskaveri.
Joskus elämässä kavereita tulee ja menee, mutta sisko on sellainen, joka pysyy sun elämässä.







With my lovely sister.

Going home.


Käveltiin Caron kanssa Kaivarista takaisin Töölöön ja haaveiltiin mansikkakakusta, joka odotti jääkaapissa. 

Loppuilta meni sit meillä rennosti sohvalla Sinkkuelämän parissa.


1 kommentti:

  1. oon kyllä ihan kade ku ootte niin nättejä siskoja!

    lisäksi muuten pakko sanoa että oon jäänyt tähän blogii ihan koukkuun! käyn monta kertaa päivässä katsomassa olisiko tullut uusi akirjoituksia. ainiin ja mansikka kakku näyttäää todellakin sellaiselta josta itsekin voisin unelmoida kävellessäni kotiin jos tietäisin että siellä odottaa samanlainen!!

    VastaaPoista