torstai 22. elokuuta 2013

Aamupalalla kahden hurmurin kanssa

Aloitin tänään päiväni hoitamalla kaksosia. Siskoni lähti asioille ja pidin sillä välin huolta hurmureista. 
Reilun kolmen vuoden aikana kun olen hoitanut siskoni poikaa Beniä, niin olen saanut itsevarmuuden siihen miten lasten kanssa tomia. Olin hyvin epävarma, kun ensimmäistä kertaa pidin pientä Benjaminia sylissäni. Hyvin olen kehittynyt!
Vaikka kuinka varma olen lasten kanssa, niin kaksostenrattaat ovat kyllä ihan omaa luokkaansa. Tuntui kuin kuljettaisin isoa kuljetusta. Onneksi jo pienen hetken kuluttua isot rattaat menivät kuin vettä vaan, heh. 
Lähdin poikien kanssa käymään Stockmannin Herkussa. Leipäosastolla tarjottiin leipämaistiaisia ja kävin maistelemassa uusia makuja. Olihan se kiva maistella leipiä, kun samalla tämä vanhempi nainen katsoi mua päästä varpaisiin halveksuttavasti. Puuttuiko mun vasemmasta nimettömästä sormus vai oliko kaksi vauvaa isoissa rattaissa niin suuri ihme? Yhtäkään leipää ei kyllä lähtenyt mukaani. 
Kävin hakemassa Stockmannin Delistä ruokaa ja suuntasin sitten Espalle nauttimaan aamupalani.




Rakastan ruokaa ja erityisesti hyvää ruokaa! Tykkään kokeilla uutta ja leikitellä ruoan kanssa. 
Olen juuston suurkuluttaja. Yleensä kun teen salaattia, niin lisään joukkoon joko mozzarellaa, vuohenjuustoa tai halloumijuustoa. 

Olen pitänyt pienen tauon liharuuista. Voisin tulevana viikonloppuna opetella jonkun uuden lihareseptin ja kokeilla uusia makuja. Huomaan, että olen vielä vähän arka lihan suhteen vaikka kuinka olen yrittänyt.

Jos teillä on jotain hyviä reseptejä, niin voitte laittaa niitä mulle. Jos onnistun (ja vaikka en onnistuisi) niin voisin tehdä hyvästä yrityksestäni postauksen sitten teille. 


 

Olen pitkään pitänyt kynsiäni tosi pitkinä. Leikkasin nyt kynteni lyhkäsimmiksi. Nyt ne ovat paljon söpömmät!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti