maanantai 14. lokakuuta 2013

Kuvasaldoa Losin antimista






Reilu vuosi sitten asuin hetken aikaa Dubaissa ja innostuin siellä maistelemaan pieniä määriä lihaa. En tiedä johtuiko se suhteesta vai olinko jo niin väsynyt syömään pelkästään kasvisruokaa. Jatkoin lihan maistelemista, kun palasin takaisin Dubaista Suomeen. Lihan syöminen jäi silti aika vähäiseksi.  
Noin puoli vuotta sitten tein ekan kanasalaatin ja sen jälkeen olen tehnyt liharuokaa silloin tällöin. 
Olen ollut aika kriittinen kalan ja punaisen lihan suhteen. Kanan maku on mieto ja siksi siitä ollut helppo aloittaa.
 En tiedä mitä ihmettä mulle tapahtuu aina matkalla, mutta tänäkin Losin matkana söin lihaa enemmän kuin kasvisruokaa. Olen hyvin kokeilunhaluinen ja kiinnostunut erilaisista mauista.

Kanasalaatti
Salaatissa oli joku jännä kastike, joka ei ollut ihan mun mieleen. 

Kaverini kannustuksesta uskaltauduin maistamaan raakaa kalaa. Pakko myöntää, että se ei ollut niin ällöttävää mitä sen kuvittelin olevan. Söin jopa toisen, jee.
Käytiin Santin kanssa yks ilta syömässä ravintola Gyu-Kakussa Beverly Hillsissä.
Ravintolassa ideana on se, että voit tilata monia pieniä annoksia ja jokaisesta pöydästä löytyy oma grilli, jossa voi paistaa omat ruoat. 
Ideahan on mun mielestä ihan superhauska. Mieti nyt vaikka ensitreffejä. Samalla kun seurustelette,  niin voitte tehdä jotain kivaa ja hauskaa yhdessä ;)




Tajusin ravintolassa sen, että enhän mä ole enää kasvissyöjä. 
Kaverini mielestä voin ilmoittaa teille nyt hyvin tärkeän ilmoitusluonteisen asian, että olen vihdoinkin "normaali" ;) Heh



Lämpimät vaahtokarkit lisättiin keksien väliin, joiden sisällä oli suklaata. Yksi täytetty keksi tyydytti täysin mun makeanhimon.



Matkani aikana tuli valmistettua liharuokaa pariin otteeseen.






Söin matkani aikana hyvin vähän herkkuja. Olen muuttanut ruokatottumuksiani sen verran, että makeanhimo ei enää piinaa mua päivittäin.



Pidän kovasti Godivan suklaasta. Olen ostanut sitä viimeksi Dubaista. Godivan suklaa on vähän hintavampaa, mutta taivaallisen hyvää. 


Voit seurata mua myös Instagramissa -> jasminenysten


2 kommenttia:

  1. Kylläpä tuli nälkä... tämmöset ruokapostaukset pitäis kieltää laissa haha :D ihanalta näyttää!

    VastaaPoista
  2. Ihania ruokakuvia! Hitsit, nyt tekee mieli noita kaikkia. :(

    VastaaPoista