perjantai 19. kesäkuuta 2015

Äitiysloma

Nyt hetken oltuani jo lomalla, olen nukkunut pitkään, treffannut ystäviäni, nauttinut alkaneesta kesästä ja ottanut aurinkoa sekä kerännyt energiaa säästöön tulevaa äitiyttä varten. 
Vietin viime viikon vanhempieni luona Vantaalla rentoutuen ja nauttien maaseudun rauhasta. Oli kiva ottaa hetki omaa aikaa ja vain olla tekemättä mitään. Kohta kun siihen ei ole enää mahdollisuutta. 

Odotusaika on tähän mennessä sujunut hyvin, lukuun ottamatta satunnaisia supistuksia ja selkäkipuja. Olen pitänyt itsestäni monipuolisella tavalla huolta, kuten syönyt terveellisesti, liikkunut aktiivisesti ja lepuuttanut jalkoja.Viimeisen kuukauden aikana olen alkanut käymään taas reippailla kävelylenkeillä. Olen huomannut, että kävely rauhoittaa mieltä ja on muutenkin hyvä liikuntamuoto raskauden aikana. 







Ihanaa juhannusta teille kaikille! Nauttikaa ja kuullaan taas juhannuksen jälkeen.

2 kommenttia:

  1. Oon katellu noita salkkareiden uusintoja ja oot NIIN kaunis että oli pakko googlata sut. Näyttäisinpä itekkin yhtä kauniilta. :)

    VastaaPoista